<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d3553079146127982115\x26blogName\x3dp+e+r+a+w+a+n\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://bantalboo.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://bantalboo.blogspot.com/\x26vt\x3d-8896334498889469492', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
Thursday, July 1, 2010
♥♥Ahmad.firdaus.bin.Mohd.Fauzi♥♥
Kelam kabut aku di buatnya...
ala,
baru nak post something yang sgt special utk bie....
nway,
kali ni just nak update yang aku menemui cinta baru dalam hidup aku...
and there he is...
Ahmad Firdaus Bin Mohd Fauzi...

bie,
i know u x sbr nak buka blog ni...
huru hara syg type ni tau....
haha....

Ahhhh....
Mcm yang tlh di janjikan tdi....
Aku sbnrnya dah ckp kat dia,
yang aku nak listkan beberapa ayt yang dia slalu sgt ckp kat aku....
N,
actually wlupn kdng2 ayat dia tu nampak mcm main2...
aku slalu ingat dalam otak aku...
Ntahla...
Aku suka apa jak yang kluar dari mulut dia..
Every word,
Every laugh,
and,
Every jokes,
Suma tu membuat aku gembira...

Hari ni,
Separuh hari jugak la aku x msj dia,
sbb xda kdt...
Hampir gila aku...
Rindu x dgr sora dia,
rindu x dgr gelak dia....
He is too special for me...
Dunno y....

Ok,
back to my point is...

Ayat-ayat sakti MAT LEHA....
(hahahhaa....sblm tu aku nak gelak dlu)

1. Sabarlah syg....kita kena prlu banyak bersabar....
    and aku akan jwb : Ya....sbr la ni.....

2. Bukan mcm tu, masalahnya....
    Yelah, tapi....
     takdelah, masalahnya....
     and aku jwb : aku diam jak...xda jwpn lagi utk kata2 dia ni...sbb dia mcm dah    berkhutbah...ahhaha...

3. kadang-kadang kita sbg manusia.....
    reaksi aku : senyum wlupun dia x nampak aku senyum....

Ha....
buat masa ni...
ni jak la ayat2 sakti dia...
tapi yang paling bermakna sekali buat aku ialah yang 1st tu....
actually byk g yang aku nak type...
tp,
dia bru msj nak tau url blog ni...
so,
maybe kalo aku xdpt tdo...
aku nak update la byk sikit...

Pada blog ni jak la aku berteman...

For you bie,
i want u to know how much i love u,
i miss u,
wanna hold ur hand....
This love is seriously serious...
I'm not playing around with you...
so,
i am warning you,
you belongs' to me...
and so i am...
Forever belongs' to you....

I LOVE YOU~