<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d3553079146127982115\x26blogName\x3dp+e+r+a+w+a+n\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://bantalboo.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://bantalboo.blogspot.com/\x26vt\x3d-8896334498889469492', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
Thursday, July 1, 2010
APA salah aku?
hurm,
actually,
baru2 ni aku ada buka email..
n,
unfortunately,
email tu skali on YM...

urm,
skali tu,
ada la pm masuk..
"kalo saya jmpa ema, saya mau sipak ema"


entahla,
aku xtau apa slh aku...
kalo dia nk ckp yg aku pergunakan dia,
aku cuma mau dia tau...
aku xpnh pergunakan dia..
dan,
kalo dia mau,
insyaAllah kalau aku dpt kerja,
ada kerja,
aku bagi balik everythng yang dia pnh bagi aku...


SUMPAH,
aku xda niat mo mnyakitkan hti dia,
aku xda niat mo mempergunakan dia,
aku xda niat mo bt papun yg ble merosakkn persahabtan kami...


cuma aku sedih,
kenapa aku xtau apa sbnrnya salah aku...
apapun yang aku bt,
suma ada sbb...
dan,
aku harap,
aku bley tau apa yg menyebabkan dia marah betul...
sblm ni dia xpnh marah btl...
sekurang2nya kalau aku tau dia marah sbb apa,
bley la jugak aku betulkan mana yg patut...


Kalau mmg slh ku,
aku akan akuinya...
dan kalau bukan,
izinkan aku betulkan segalanya...


KAN SENANG?
papun,
kepada yang berkenaan,
aku minta maaf...
sorry,
minta ampun..
aku cuma x mau hub yang baik ni berakhir dgn pergaduhan.....


Aku tau dia pasti dtg jmpa aku..
utk kotakan apa dia ckp...
dia mau SIPAK aku...
okey....


SILAKAN~