<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d3553079146127982115\x26blogName\x3dp+e+r+a+w+a+n\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://bantalboo.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://bantalboo.blogspot.com/\x26vt\x3d-8896334498889469492', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
Friday, July 2, 2010
<< e a s t e r n p l a z a >>

Hari ni,
Aku bangun jam 10.30 pagi...
Awal jugak aku rasa  aku bangun sbb smlm aku lambat tdur..Begayut ngan c dia...Ada la jugak dekat2 jam 4 aku tdur....Umiku kasi bangun aku awal, suru jaga kedai dia di Eastern Plaza...Toinggg...cepat sak aku bangun sbb aku malas duduk rumah....Borink ba...
Then,
Huh again...
D kedai ni lagi la aku boring kan...
Percuma sak aku bawak lappy,
Teda2 la wireless ya di eastern ni...
Aku pn x fhm la admin di sni...
Gila la...dr jam11 aku sni, aku ble kira brp org lalu...
Mcm  xada org lalu pn ada..
Yang ada macik cleaner and pekerja2  sni jugak...
Ssh la bisnes org kalau mcm bgni..
Aku tgo bisnes dlam eastern ni ok jak suma...
Barang2 yg di jual pn suma Best2...
Cuma yang sedihnya dalam eastern ni kurang ba org...

Gila la!
Baru aku prasan td byk kedai sdah tutup...
Kalau la aku ada pangkat tggi dalam admin eastern ni,
Lama sda aku suggest mcm2..

Cthnya la...
 Letak la ATM di eastern ni...yala, kira eastern ni bertaraf shopping mall jugak kan, kalo teda ATM, matai jugak la aku rasa...
Then, my 2nd suggestion,
Memandangkan Eastern plaza ni jauh dr Bandar,
Org yg berkemampuan and ada keta ja ble dtg sni,
Sediakan lah satu shuttle bus yg free of charge utk dtg sni...kalo mo charge pn, 50sen jadilah...haha...
Sbb tu eastern ni teda org, sbb jauh dr bdr plus actually sni teda pa2pun yang menarik...
Cadangan aku yg last ialah bukala somthng yg really different sni...
Cthnya: cinema, MCD, bowling, games centre, karaoke and etc2...baru lah org suka dtg...
Ni...Ya Allah pny borink ni tempat....
Gila aku kalau aku kerja sni...sehari pn aku rs cm mo gila2 sket sda...
Ahahahha....
Nway,
Buat masa ni aku bley tahan g la...
Actually aku type entry ni dalam Mcrsft word dlu...
Then balik umah baru aku copy paste dalam blog aku...
Hahahha...
Gila pny kerja kan sbb teda2 benda aku mau bt....