<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d3553079146127982115\x26blogName\x3dp+e+r+a+w+a+n\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://bantalboo.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://bantalboo.blogspot.com/\x26vt\x3d-8896334498889469492', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
Saturday, July 3, 2010
i ♥+♥.+♥. u
Jam menunjukkan suda pukul 3.05am...Ntah kenapa aku x mengantok lagi ni...Firstly, benda yang melayang dalam otak aku ialah dia...Esok dia join budak2 suksis upm bt promosi...Fikiran aku ialah, alangkah best nya kalo aku ada sama...Menyesal aku beli tiket balik awl...Sni pn xda bt apa2 benda..benda yang aku dpt ialah kena marah, maki, caci, hina dan sbg nya...lucu kan...nasib aku tahan hati...nasib jgak ada dia utk menstabilkan emosi ku....
Second,aku pkir esok aku mo bt apa...mcm bercadang mau pegi air trjun n mandi sungai sok...tp ntah la,jd @ x...yang pasti,esok aku mesti mati keboringan....hate all this!really bored!
Thirdly,kepala aku tgh pening memikirkan aku pny masa depan....setiap kata2 yang kuar dr mulut umiku,mmg menyakitkan telingaku...ala,kalo jak aku sda kerja,apa pun yang dia kesalkan,duit ka,barang ka,makan ka,suma aku bley ganti balik....Memang,aku ni x guna,menyusahkan dia jak,abeskan duit dia jak,so,mcm mana lagi dia mau.......aku pening!ntah mcm mana khidupan ni....kadang aku rs x adil.....hidup aku ni,byk yg membuat aku sakit,dr aku happy....
Huhu,baeklah..sebelum aku mencarut lagi panjang,baek aku stop...
okey,
i'm stop~